Ono možná ještě pár ostrovů bude, ovšem nikdo nemůže vědět, zda tam z rádie nezařve někdo, že to a to je nejlepší na světě a proto kupujte to a to.
Stejně by to byl legrace, poslouchat třeba někde v Karibiku na prosluněné pláži reklamu na lyže. Ale stát se může cokoli a vůbec nevidím problém v tom, že by si chtěl někdo z místních zajet na dovolenou třeba do Alp. Takže tak.
Udělat reklamu není zase tak jednoduché, stejně jako ji pak vhodně umístit, popřípadě načasovat její běh v televizi nebo rádiu. Všechno to chce obrovské znalosti a mít také trošku štěstí. Pak už je to snadné. Reklama buďto zaujme a na tomto základě bude přibývat zákazníků, nebo nezaujme a prodej bude klesat.
Reklamní agentura Havlíčkův Brod je jedna z mnoha, které u nás působí. Pokud si ji představíte jako sklepní komůrku s tiskárnou, mladým studentem a staříkem co ho zaučuje, tak tomu tak rozhodně není. Zaměstnanců je zde plno a počítačů s tiskárnami takřka nepřeberně. Vše je v jednom běhu, protože tady se na nic nečeká. Klient potřebuje vyrobit reklamu, která půjde mezi lidi rychle a ne na příští Vánoce.
V agentuře pracují se zákazníkem od úplného začátku. To znamená to, že si nemusí nosit ani vlastní návrhy a představy. Může přijít jen tak a říci, na co reklamu potřebuje. Následuje pohovor s příslušnými odborníky v patřičném sektoru a už se pracuje na základech, na kterých pak bude stát celá reklamní kampaň.
Nejdelší část je pochopitelně výroba sama a pak už jen následuje její umístění. Třeba na komín nebo na Měsíc, to je jedno, agentura to umí zařídit. Ale spíše půjde asi o umístění někam na billboard, nebo na zapalovač. I tam to jde a vše je nakonec bez jediné chybičky. Samozřejmě, že klient kontroluje každý krok a i před vypuštěním je mu vše předvedeno a čeká se na jeho souhlas.
Zvyšující se obrat jeho firmy je pak už jen dobrý a očekávaný výsledek.