O internetu se stále mluví jako o revoluční, převratné věci, která nám umožní získat převratné informace, které bychom museli zdlouhavě dohledávat nebo nám také může pomoct najít si přátelé a komunikovat s nimi i na velké vzdálenosti. To může být velice nápomocný nástroj. Od jeho počátku se ale lidé snaží na internetu vydělat. Začalo to falešnými bannery, ale také tvorbou webových stránek, které vydělávaly na překlepech jednotlivých uživatelů.
Dnes už jsme se posunuli dále a inzerce na internetu už je mnohem propracovanější, snaží se cílit pouze na to co zákazník vyhledává a už ani není příliš vtíravá a nucená pro uživatele. To přináší mnohé plusy. Mimo jiné také to, že může reklama klienta i dokonce zaujmout. Dnes však jedním z nejdůležitějších témat jsou právě webové stránky.
Ty můžou již dnes působit zastarale a najdeme je tak nanejvýš v hledáčků blogerů a zmatených dítek, které chtějí básnit o svých vnitřních pocitech, ale opak je pravdou. Web může být považován za stěžejní bod ve strategii firem, která je zacílená na zákazníka. Jedná se o jakousi sebeprezentaci, tedy prezentaci firmy, která pomáhá zviditelnit se. K tomu vede několik základních kroků:
· Intuitivní design
· Propracovaný obsah
· Atraktivní vzhled
Tyto tři znaky nám můžou pomoct přilákat zákazníka a získat tak námi požadované zisky. Problémem však je, že těmito vlastnostmi se může dnes pyšnit každý firemní web na trhu. To může trošku smazat rozdíly mezi konkurencí.
Proto je třeba využít také SEO optimalizace, která je dnes ještě stále velkou neznámou. To může být výhodou právě vůči konkurenci. Ve zkratce se jedná o upravení obsahu článků na webu pomocí klíčových slov, které zpracovávají vyhledávače. Pokud zvolí správná slova můžeme se tak dostat na první místa v rámci vyhledávání. Tuto službu si dnes můžeme zprostředkovat sami pomocí různých platforem nebo využít služeb nejrůznějších marketingových agentur, které tuto službu poskytují. Samozřejmě nic není zdarma a jinak tomu není ani u optimalizace webového prohlížení.